19.10.17 Navigation:    Home arrow Το ξέρατε ότι τα αυγά:
Το ξέρατε ότι
Ο Ψευδάργυρος είναι πολύ σημαντικό συστατικό για την υγεία του κολλαγόνου και την διατήρηση της ελαστικότητας της επιδερμίδας. Καλό είναι λοιπόν να φροντίζουμε για την επάρκεια στην πρόληψη του. Ο κρόκος του αυγού, το ψητό κρέας, τα βραζιλιάνικα φιστίκια, οι σπόροι του σιταριού και οι κολοκυθόσποροι είναι πηγές πλούσιες σε ψευδάργυρο.
 
Εάν έχετε αυγά 2-3 εβδομάδων, δεν σημαίνει ότι είναι λιγότερο θρεπτικά και πρέπει να τα πετάξετε. Αλλάζουν όμως οι χρήσεις τους. Έτσι,
  • Τα πολύ φρέσκα αυγά είναι καταλληλότερα για τηγάνισμα (μάτια ή ποσέ),
  • Τα πιο παλιά είναι κατάλληλα για βραστά και για χρήσεις όπου η εμφάνιση δεν παίζει ρόλο, όπως σάλτσες, ζύμες κ.λ.π.
 
Tα αυγά διατηρούνται για 4 εβδομάδες στο ψυγείο, εάν τα τοποθετήσουμε το συντομότερο μετά την αγορά.
 
Ένα τσόφλι αυγού έχει 17.000 μικρούς πόρους στην επιφάνειά του? Μέσω των πόρων αυτών το αυγό αναπνέει που σημαίνει ότι μπορεί να απορροφήσει και μυρωδιές από το ψυγείο. Διατηρείστε τα καλύτερα μέσα στην συσκευασία τους για να διατηρηθούν φρέσκα.
 
Την Βιταμίνη Α την βρίσκουμε στα αυγά, στο συκώτι θηλαστικών και ψαριών, στο γάλα, και σε διάφορα φρούτα και λαχανικά. Εκτός από τις αντιοξειδωτικές της ιδιότητες, η βιταμίνη Α είναι απαραίτητη για την καλή πηγή όρασης, συμβάλλει στην ανάπτυξη, ισχυροποιεί τα επιθήλια (δέρμα, βλεννογόνους) απέναντι στη δράση βλαπτικών παραγόντων όπως είναι τα μικρόβια.
 
Το αυγό: τρόφιμο για την διατήρηση υγείας των ματιών. Είναι πηγή 2 αντιοξειδωτικών ουσιών (λουτείνης και ζεαξανθίνης) πολύ σημαντικών για την διατήρηση της καλής όρασης. Έρευνες απέδειξαν ότι βοηθούν στην πρόληψη γήρανσης στην κηλίδα του κέντρου αμφιβληστροειδούς, η κύρια αιτία τύφλωσης σε ηλικία πάνω από τα 65, καθώς επίσης μειώνουν το ρίσκο καταρράκτη.
 
Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε είναι το ελαιόλαδο, ξηροί καρποί, τα αυγά, τα μπρόκολα, τα χόρτα, το σπανάκι, το σιτάρι, κ.α. Η βιταμίνη Ε εκτός ότι βοηθάει στην καταπολέμηση της γήρανσης, συμμετέχει στον μεταβολισμό των λιπών, είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία των νεύρων και των μυών και ασκεί προστατευτική δράση στην κυτταρική μεμβράνη των ερυθρών αιμοσφαιρίων. Θεωρείται επίσης ότι είναι η αντιοξειδωτική ουσία με την πιο ισχυρή δράση απέναντι στην οξείδωση της χοληστερόλης.
 
Εκτός από πηγή πρωτεΐνης τα αυγά είναι σημαντική πηγή βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Η βιταμίνη D και το φώσφορο είναι σημαντικές για την υγεία των σκελετών. Άλλες τροφές πλούσιες σε βιταμίνη D είναι το γάλα, το λιπαρό ψάρι, το βούτυρο, τα εμπλουτισμένα δημητριακά πρωινού κ.α.
 
Οι ιατροί συνιστούν στις έγκυες γυναίκες και στις θηλάζουσες μητέρες να τρώνε αυγά για την λήψη απαραίτητης ποσότητας χολίνης.
Η ποιότητα πρωτεΐνης των αυγών είναι δεύτερη μετά το μητρικό γάλα.
 
<< Αρχική < Προηγ. 1 2 Επόμ. > Τελευταία >>

Αποτελέσματα 1 - 9 από 11
MEGAFARM Παραγωγή & Εμπορία Αυγών
39o χλμ.Ν.Ε.Ο.Α.Κ.
Τ.Θ:8, 19100 ΜΕΓΑΡΑ
E-mail: info@megafarm.gr
beΤηλ: 22960 83055
22960 83057
Fax: 22960 83058

Γραφείο Διοίκησης
Τηλ: 210 5153313
Fax: 210 5158948
Τιμαίου 33
104 41 ΑΘΗΝΑ
E-mail: mgfarm1@otenet.gr

Το ξερατε οτι...

Η ωχρίνη (lutein) που βρίσκεται στον κρόκο του αυγού προστατεύει στην εξέλιξη των καρδιακών παθήσεων.
 

Η συνταγη του μηνα

ΚΕΙΚ ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ ΞΗΡΩΝ ΚΑΡΠΩΝ

 

cake.jpg

 

Ένα κέικ υψηλής διατροφικής αξίας το οποίο μας προσφέρει ενέργεια … και σούπερ δυνάμεις.. 

 

  
Διαβάστε περισσότερα...