22.11.17 Navigation:    Home arrow ΥΓΕΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΥΓΕΙΑ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Tα διάσημα Ω-3 Εκτύπωση E-mail

Tα διάσημα Ω-3! Όσα Πρέπει να Ξέρουμε για τα Γνωστά και τα Άγνωστα Οφέλη τους.

Τα υγιεινότερα έλαια είναι αυτά που περιέχουν τα απαραίτητα λιπαρά οξέα (Α.Λ.Ο.), που ονομάζονται έτσι γιατί χωρίς αυτά δεν θα επιβιώναμε. Τα Α.Λ.Ο. είναι πολυακόρεστα και χωρίζονται σε 2 ομάδες: τα Ω-3 και τα Ω-6, τα οποία παρόλο τις μικρές φαινομενικά μοριακές διαφορές τους, δρουν κατά πολύ διαφορετικό τρόπο.
Πολλοί επιστήμονες πιστεύουν ότι η κύρια αιτία της ανερχόμενης συχνότητας καρδιαγγειακών ασθενειών, υπέρτασης, διαβήτη, κάποιων μορφών καρκίνου και πρόωρης γήρανσης, είναι η ανισόρροπη πρόσληψη μεταξύ των Ω-6 και Ω-3. Οι πρόγονοί μας είχαν εφαρμόσει το κλάσμα (Ω-6/Ω-3) 1:1 στην διατροφή τους, ενώ οι σύγχρονες διατροφικές συνήθειες έχουν φέρει το κλάσμα κοντά στο 20:1.

 

Διαβάστε περισσότερα...
 
Παντού υπάρχει ένας μύθος! Εκτύπωση E-mail

eggs.gifΤΑ ΑΥΓΑ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ.  ΜΥΘΟΣ. Τα αυγά είναι εξαιρετική πηγή πρωτεϊνης, βιταμινών Β, σιδήρου και άλλων μετάλλων απαραίτητων για την υγεία. Το αυγό έχει μεγαλύτερη αναλογία σε πολυακόρεστα και μονοακόρεστα λιπαρά οξέα σε σχέση με τα "κακά" κορεσμένα λιπαρά οξέα. Συνεπώς, βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης στο αίμα.

ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΒΑΡΟΣ.  ΜΥΘΟΣ. Το ρητό που λέει "να τρως πρωινό σαν βασιλιάς, γεύμα σαν πρίγκιπας και βραδινό σαν φτωχός" βασίζεται στην ιδέα ότι όταν έχεις αρκετές δραστηριότητες στη διάρκεια της ημέρας πρέπει να τρώς περισσότερο για να έχεις ενέργεια. Το σημαντικό, όμως στη διατήρηση του βάρους είναι οι συνολικές θερμίδες που καταναλώνετε να είναι ίσες με αυτές που καίτε, ανεξάρτητα από το πότε λαμβάνονται....

 

Διαβάστε περισσότερα...
 
Το αυγό έκανε την κότα και όχι η κότα το αυγό! Εκτύπωση E-mail
kotopoulakiΗ κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα; Αναπάντητο ερώτημα προ αμνημονεύτων ετών και ανεξάντλητη η διαμάχη ανάμεσα σε αυτούς που στηρίζουν την κότα και σε αυτούς που ψηφίζουν αυγό. Πλήθος τα επιχειρήματα και από τις δύο πλευρές αλλά η ισοπαλία, ισοπαλία. Η κότα από κάπου πρέπει να προήλθε, αλλά και το αυγό ποιος το έκανε;
Διαβάστε περισσότερα...
 
Αυγό ένα τρόφιμο παρεξηγημένο Εκτύπωση E-mail
Η πλέον διαδεδομένη άποψη που υπάρχει για το αυγό είναι ότι θα πρέπει να αποφεύγεται η κατανάλωσή του, λόγω ότι περιέχει υψηλό ποσό χοληστερόλης. Οι τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της διατροφής έρχονται ουσιαστικά να αναιρέσουν αυτή την άποψη και να αποκαταστήσουν την αλήθεια υπέρ αυτού του τόσο αδικημένου τροφίμου.
Διαβάστε περισσότερα...
 
Καλή υγεία με ένα αυγό την ημέρα Εκτύπωση E-mail
boiled_eggΠριν από 20 χρόνια, οι διατροφολόγοι δήλωναν πως η κατανάλωση αυγών συμβάλλει στην αύξηση των επιπέδων χοληστερόλης στον οργανισμό, με συνέπεια να συμπεριληφθούν στην κατηγορία των απαγορευμένων τροφών.
Διαβάστε περισσότερα...
 
Μύθοι και αλήθειες Εκτύπωση E-mail
Το αυγό μαζί με το γάλα αποτελούν τις μόνες πλήρεις φυσικές τροφές, δηλαδή περιέχουν όλα τα απαραίτητα συστατικά για μια πλήρη και ισορροπημένη δίαιτα. Το αυγό είναι το δώρο της φύσης στη ζωή. Το ασπράδι του αυγού αποτελείται κατά 45% από πρωτεΐνες ανώτερες όλων των άλλων φυσικών τροφών, καθόσον περιέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα για τον οργανισμό μας. Η κατανάλωση ενός αυγού ημερησίως συμβάλλει κατά 11% στην αναγκαία ημερήσια κατανάλωση πρωτεϊνών του ανθρώπου.
Διαβάστε περισσότερα...
 
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΑΥΓΩΝ Εκτύπωση E-mail

ΤΑ ΑΥΓΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΗΓΗ ΠΡΩΤΕΙΝΩΝ

Οι πρωτεΐνες σχηματίζονται από μικρότερες μονάδες, τα αμινοξέα. Όλα τα σημαντικά αμινοξέα βρίσκονται στο αυγό σε πολύ σημαντικά επίπεδα, γι’ αυτό και η πρωτεΐνη του αυγού είναι αναγνωρισμένη για την ιδιότητά της αυτή.
Οι πρωτεΐνες είναι πολύ σημαντικές για την δημιουργία νέων κυττάρων και την ανάπλαση των νεκρών. Κατά την περίοδο της ανάπτυξης οι ανάγκες για επαρκή κάλυψη πρωτεϊνών είναι ιδιαίτερα υψηλές. Συνεπώς τα παιδιά οι έφηβοι, οι έγκυες και οι θηλάζουσες μητέρες έχουν τις μεγαλύτερες ανάγκες.

Ένα αυγό μας δίνει περίπου 6 γραμμάρια αρίστης ποιότητας πρωτεΐνης. Τόσο βρίσκετε εάν καταναλώσετε 35 γρ. cottage cheese, ή 180 ml γάλα.

Διαβάστε περισσότερα...
 
MEGAFARM Παραγωγή & Εμπορία Αυγών
39o χλμ.Ν.Ε.Ο.Α.Κ.
Τ.Θ:8, 19100 ΜΕΓΑΡΑ
E-mail: info@megafarm.gr
beΤηλ: 22960 83055
22960 83057
Fax: 22960 83058

Γραφείο Διοίκησης
Τηλ: 210 5153313
Fax: 210 5158948
Τιμαίου 33
104 41 ΑΘΗΝΑ
E-mail: mgfarm1@otenet.gr

Το ξερατε οτι...

Ο Ψευδάργυρος είναι πολύ σημαντικό συστατικό για την υγεία του κολλαγόνου και την διατήρηση της ελαστικότητας της επιδερμίδας. Καλό είναι λοιπόν να φροντίζουμε για την επάρκεια στην πρόληψη του. Ο κρόκος του αυγού, το ψητό κρέας, τα βραζιλιάνικα φιστίκια, οι σπόροι του σιταριού και οι κολοκυθόσποροι είναι πηγές πλούσιες σε ψευδάργυρο.
 

Η συνταγη του μηνα

ΚΕΙΚ ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ ΞΗΡΩΝ ΚΑΡΠΩΝ

 

cake.jpg

 

Ένα κέικ υψηλής διατροφικής αξίας το οποίο μας προσφέρει ενέργεια … και σούπερ δυνάμεις.. 

 

  
Διαβάστε περισσότερα...